söndag 19 oktober 2008

Skratta eller gråta, det är frågan!

Katrin Zytomierska (herregud vilket namn förresten) är rent av barnslig! Är hon verkligen 31 år gammal, för i sin blogg agerar hon som antingen extrem klimakteriekossa, moralkärring eller tonåring? Skulle kunna sätta fler passande titlar på den damen, för hon lever verkligen upp till många lustiga kriterier.

Först påstår hon öppet att idol-Jesper som åkte ur förra veckan är bög. Hur fan kan man ens trycka ur sig någonting sådant, i media dessutom? Vilken jävla pinsam situation hon försatte sig i där! Trodde hon helt ärligt att lite tårar skulle rädda sin anställning hos TV4? Naivt värre, Katrin! Naivt var det också att kalla en TV4-anställd antisemit. En kollega för i helvete!

Jag är så glad att hon är borta från TV400 nu, och än mer glad skulle jag bli om hon kunde sluta skriva sådana äckligt barnsliga och hotfulla inlägg i sin förlöjligande blogg. Att be om ursäkt hit och ursäkt dit, det stärker faktiskt inte hennes redan smutsiga image. Hon ställer sig åtminstone inte in hos mig, det skall de påstådda gudarna veta!

Nej, tackar vet jag Alex Schulman. That's my way of talking! Men jag gillar dock inte att han försvarar Katrin i sin blogg efter all skit hon slängt ur sig om honom. Det är rätt läskigt! Eller försvarade Alex sitt ex endast för att få slänga lite skit på TV4? Rätt genomskinligt.

Inga kommentarer: