söndag 12 oktober 2008

Klassmys

Danne, Linus och jag hänger på klassisen.

Jag gillar oss, det gör jag verkligen. Det kommer bli sorgligt att skiljas från klassen, om inte ens ett år. Men att bli student, det känns underbart. Så det är väldigt kluvet, sådär bittersweet ni vet.

Sitter just nu hos H och bara chillar. I hans säng. Det är liksom inte så behagligt, egentligen. Men vill man nyttja datorn så får man offra sig litet när det inte finns något tillgängligt bord. Jag har ju internetuppkoppling i alla fall. Det är ju mer än vad man har tillgång till i skolan, fast där har man bord. Knepigt det där va!

Jag, Ida och Kock drar en poser.

Städningen i morse gick i alla fall bra. Det var till och med trevligt, trots att jag i mitt tillstånd var kritisk mot hela grejen. Vi gnodde och skurade, moppade golv och städade toaletter. Pantade burkar och myste med godis innan alla for åt sitt håll för att njuta av dagen.

Snart är det käk här och det skall bli jävligt gott! Kanske skriver mer senare, puss!

Inga kommentarer: