måndag 6 oktober 2008

Dämpat shoppingbegär, återigen

Alla lektioner var inställda idag, förutom en där vi skulle se film. Den glömdes lätt bort. Så jag blev glad såklart, men det kändes ändå surt, så jag tog bussen ned på stan där mami mötte upp mig. Vi drog till Willys och köpte hårfärg. Det fick bli en intensivt röd som jag hoppas kan ge ett någorlunda jämt resultat. En hårspray fick följas på shoppinglistan.

Sedan lyckades jag även inhandla solpuder, ansiktsvatten och rengöringslotion. Känner mig completed. Eller... det enda som fattas nu är två par skor jag fick syn på under vår lilla runda. De var så äckligt snygga att jag knappt ens trodde mina ögon. Där framför mig stod de där röda, låga stövlarna som jag alltid har drömt om. Även ett par snowboots fångade min blick. Det blir att spendera överblivna pengar efter denna måndas studentbidrag på dessa underbara skapelser. I just can't help it!

Men ja, skall väl lägga i hårfärgen efter dagens alla bravader. Äntligen en liten a la piff up!

Inga kommentarer: