tisdag 28 oktober 2008

Mmm, tråkigt!

Jag har så jävla tråkigt. Sitter hemma hos H och varvar MSN med SMS, det är verkligen dött. Sitter i hans jävla säng också, för det finns inget bord där jag kan ha datorn. Känns labilt! Det är lite charmigt att lite då och då sitta med datorn i knät, men inte såhär idag.

Är bara trött och hängig, grå och uttråkad. Extremt uttråkad. Hoppas att de resterande timmarna av kvällen går fort, för jag vill bara gå och sova. Eller käka en macka. Käkade middag nyss, men blev inte mätt, så macka står högt på mitt schema.

Vi skall förhoppningsvis åka hem till mig snart. Innan klockan 21.00 hoppas jag verkligen att det blir, för blir det inte det då flippar jag ur totalt. Det är ju för fan House ikväll! Jag missar inte mitt favoritprogram, det gör jag bara inte. För vad det än är värt, no way!

Jaja, orkar fan inte skriva mer. Kanske senare...

Inga kommentarer: