torsdag 9 oktober 2008

Hjärnspöken

Men herregud... klockan är 06:24 och jag gick upp endast för att kontrollera så att all installation av WOW gick som den skulle, helt stört ju. Givetvis hade datorn genomgått uppdateringar på egen hand och lyckats stänga av sig under natten, så processen blev ytterligare lite längre. Fast det verkar som så nu att WOW har installerats utan problem. Skönt, va?

Jag är förresten skithungrig! Men det finns ju absolut ingenting att käka. Lättyoughurten som är det enda tänkbara med tanke på GI, den är alldeles för gammal och helt lerigt möglig. Skall försöka fixa pengar av mor och far, då kanske jag åtminstone kan unna mig själv en liten youghurt eller en flaska Loka i skolan. Gud vilken lyx!

Idag kanske det även är dags att ta med sig pengarna till klassfesten. Ja, jo, det är nog det. Men vet ni någonting så skumt? Jag har blivit bjuden till två fester den här helgen! TVÅ fester, fattar ni hur genomslående revolutionerande detta fenomen är? Helt otroligt! Jag blir aldrig bjuden på fest, så ploppar två upp på samma gång. Vi gillar ändå och jag skall besöka dem båda två så gott det går.

Jag är så jävla trött. Varför var jag så jävla WOW-kåt och dum i huvudet att jag gick upp två och en halv timme innan skolan börjar? Trött... somna, över tagentbordet.

Inga kommentarer: