onsdag 22 oktober 2008

Trött och slö

Jag är så trött, så trött. Ändå kände jag mig helt okej i morse när jag gick upp med H. Kroppen kändes liksom ändå rätt fin och lite mer i form. Men det varade ju inte länge, efter fem minuter kändes den som vanligt igen; trött och slött och utbränt.

Tjejvärken och magen överhuvudtaget vill inte ge med sig och fungera som den skall. Jag undrar verkligen vad detta handlar om, är jag verkligen utbränd? Jag börjar ju för fan nästan grina när jag tänker på skolan och allt jag har att göra. Dessutom börjar jag nästan gråta snart, då jag har vetskap om att min lärare B inte har fått mitt otroligt viktiga mail. Åtminstone verkar det inte som så, men hoppas på att det är framme nu istället.

Det är jävla skit det där med skolmail kontra hotmail, riktig skit! Hotmail är inte kapabla att sända mail till skolmail, utan det skall absolut försvinna någonstans på vägen. Det har hänt hur många gånger som helst under min tid på gymnasiet.

Nej, vet ni, nu skall jag fortsätta på mitt arbete om antisemitism. Det är spännande, men jag är mindre spänd.

Inga kommentarer: