torsdag 23 oktober 2008

Oj, vad mina armar är sladdriga

Vaknar upp till en otroligt vacker morgon. Går ner i köket och fixar mig lite morgonkaffe, för omväxlings skull. Vilken action det är i mitt liv, morgonkaffe är speciellt, liksom? Snacka dött!

Så sitter jag här nu, i min vitskära säng och lallar på tangenterna. Mina armar är alldeles sladdriga och orkeslösa. Tror jag måste be mamma om skjuts, annars kommer det aldrig funka. Måste ju ha med mig datorn på det också, så så får det väl bli. Om nu lilla mor är villig att kliva upp ur varma, mjuka sängen för min skull förstås. Det är ju en vidare fråga...

Längtar just nu bara hem till min lilla H. Gosa ihop mig med honom framför WOW och bara lira, snusa i sängen en stund, se på TV och sedan falla i djup sömn till fredagsmorgonen.

Kalla kårar, det är fredag snart. HJÄLP!

Inga kommentarer: