onsdag 29 oktober 2008

Pang i bygget

Det har hunnit hända mycket redan idag. Klockan är 15.51 och jag har hunnit vakna, skjutsat H:s morfar till verkstaden, sovit litegrann hemma hos H samt spelat WOW. När jag och H sedan kommer hem hit för att käka, ja, då knackar sotaren på dörren och jag blir livrädd. Väntade ju inte besök och hade ju knappast i tanke att sotaren skulle komma idag. Låste upp källardörren, släppte in honom och var tvungen att flytta massor med grejer nere vid pelletsbrännaren.

När jag sedan var klar med det, ja, då kom en kille från Schenker med ett paket som jag var tvungen att skriva på. Han var som tur var väldigt trevlig. Men det blev väldigt mycket där, väldigt mycket på en gång sådär!

Har hunnit slappna av nu i alla fall, sitter framför TV:n med syrran. Vi har börjat se efter tatueringar nu, hon och jag. Ringde och ringde till en tatueringstudio förut, men det tutade bara upptaget. Men nästa månad tänkte vi i alla fall åka till Kumla och tatuera oss. Har inte riktigt funderat ut ännu vad jag skall tatuera, men det blir nog förhoppningsvis bra.

Ett hjärta eller en stjärna... eller skall man våga lägga ut pengar för att få "kent" på handleden?

Jag vet ingenting.

Inga kommentarer: