söndag 12 oktober 2008

Men fuck fingerpad!

... eller vad fan det nu heter! Pekplattejäveln vill inte lyda mig, den vill inte leda dit jag vill. Min är så dum (kanske gäller alla) så om man håller in/dubbelklickar på själva pekplattan så klickar man likadant som man gör på "musknapparna". Det kommer upp filer överallt här och där och nu och då och hela tiden och alltid. Det är så sjukt irriterande och jag blir bara helt sinnessjuk! Ni ser ju bara hur jag skriver, helt stört frustrerande och irriterande och irriterande och... bara skit!

Såja, nu känns det bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nä men stackare, har du en ny laptop och sen är det lite jobbigt? Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww..

Mus?

Elfridiskt sa...

Haha, tyst med dig! :P Jag använder ju datormusen när jag inte sitter i en säng och krånglar. Fingerpad suger, men laptop är great! ;D