måndag 27 oktober 2008

Hemgjord pizza & TV-häng

Då var man nyligen hemkommen från H, skönt men ändå jobbigt såklart, eftersom jag alltid saknar honom efter bara en liten stund. Men gårdagen och dagen idag var riktigt bra tillsammans med honom, som alltid.

Sitter framför TV:n nu, ser på Step Up 2 tillsammans med syrran. Ja, vi är väl kanske inte direkt jätteinne i filmen, för hon stickar och jag, jag bloggar som ni kanske märker. Step Up är annars fruuuuktansvärt bra filmer. Har ni inte sett dem, ja, då är det väl kanske dags att ta tag i den delen. Lova mig nu att ni gör det?

Skall väl så snart som möjligt börja med pizzan, hemgjord kvällen till ära. Hur gott som helst!

Ja, min idétorka är rätt jävla irriterande idag. Kanske att jag kan komma på någonting att skriva senare. Eller i ett annat liv. Tiden får utvisa.

Inga kommentarer: