torsdag 16 oktober 2008

Jag är så jävla peppad!

Det här året ger mig så jävla mycket nytt. Jag har hittat teater och nu även sång. Två ting som jag innan trott att jag varit fullständigt värdelös på. Men se, men se, jag kan ju faktiskt. Det låter inte skit när jag sjunger, och faktiskt är jag föga förvånad själv. Vad har det blivit av mig? Värsta esteten!

Känner för att sjunga så fort jag hör musik. eller spela teater så fort jag ser en film. Det är helt stört frustrerande. Eftersom jag inte själv riktigt vet vad andra tycker om min sångröst så kan jag ju inte ställa mig rakt upp och ned i skolan och sjunga ut. Men ni skall bara veta hur mycket jag vill!

Ge mig den 24:e oktober nu. Mitt första framträdande inför publik.

Jag skakar av spänning! Vad fan, jag skall ju sjunga hur jävla mycket solo som helst!!!

Inga kommentarer: