torsdag 30 oktober 2008

Flickan utan liv

Ja, jag gick ju upp för tidigt som vanligt när det är någonting på gång under dagen. Sitter här nu och har så förbannat tråkigt, slicka rövtråk! Ringde en aningen vimsig H, det är då fan att man skall behöva väcka honom. Det är väl så med karlar kanske, de klarar sig inte upp själva dagen därpå, oavsett avtalad tid eller inte. Sedan förlitade sig H förmodligen väldigt hårt på att jag faktiskt skulle ringa, och om jag inte gjort det då? Då hade han suttit rejält i råttfällan!

Har hunnit duscha, packat ned mina grejer, skrivit en lapp till mamma på köksbordet, hittat tio kronor till buss i hennes plånka, skickat mail till teater-Lelle, sminkat mig inför lunchen med H:s mormor och morfar och druckit pepsi. Inom loppet av en timme. Pretty impressing, huh?

Jag har inget liv, det är nog det det handlar om och ingenting annat.

Inga kommentarer: