fredag 17 oktober 2008

Pluggdag

Det är fredag eftermiddag och jag sitter hemma i min lugna ro. Känner mig lite halvdann sådär efter gårdagen, som bestod av känningar i bröstkorgen och trötthet. Obehag får väl beskriva hela scenariot. Men idag är det bara att försöka ta nya tag och faktiskt plugga järnet!

Har bänkat upp här i vardagsrummet med religionskunskap, engelska b & c samt staden och framtiden. Det är bara att peppa, peppa! Skall försöka bli klar med allt idag så jag har det gjort. Då får jag åtminstone några ämnen där jag inte ligger efter.

I morgon är det rep vid 12.00, så det blir nog inte en så jättesen natt inatt. Det beror väl i och för sig på hur länge jag och F tränar på låtarna. Jag måste ju verkligen få in dem nu så jag kan sjunga utan fula papper i händerna. I morgon skall jag ge mitt allt för att det skall funka utan text.

Skriver mer sen.
(Jag saknar H redan, det gör ju ont.)

Inga kommentarer: