torsdag 9 oktober 2008

How is it gooooin'?

Datorn fungerar super och skoldagen gick ovanligt fort. D underhöll mig rätt bra på psykologilektionen som annars var rätt grå. Pilliga, piptobaksrökande och småirriterande (underdrift) mr.D.

Boosen till på lördag är kirrad. Fest i morgon med, men sparar på krutet och ger allt på lördag. Det skall faktiskt bli jävligt roligt och jag ser verkligen fram emot partajet. Det var trots allt väldigt länge sedan jag festade, sådär på riktigt. Sist var ju föga misslyckat med mina jag-tror-jag-vill-kräkas-innan-jag-ens-druckit-något-anfall. Eller vad säger ni, om inte misslyckat, så vad?

I morgon blir det en soft dag i skolan och sedan blir det firande av M under kvällen. Måste fan höra av mig till henne om tider och grejer. Ja, jag är den spontana typen som egentligen vill vara organiserad, men som inte har nerver till'et!

Nu skall jag gosa ned mig bredvid Henk i sängen och se på en urbra film!

Inga kommentarer: