onsdag 8 oktober 2008

Nytt och fräscht

Sitter just nu här i köket och inviger min nya, lite mer fräscha, bloggkarriär. Eller ja, karriär och karriär kanske är att gå till överdrift, har väl egentligen kommit så långt som jag kan och driver idag en av Sveriges minsta och mest betydelselösa blogg. Men vad fan, har man inget driv och lever ett fattigt liv (åtminstone på pengar, betydligt rikare på kärlek) då har man nog inte så mycket att komma med... som det verkar.

Men jag skall inte whina för det, det skall jag då sannerligen inte.

Men, med min "nya" bloggkarriär menar jag givetvis att jag sitter vid min sprojlans nya dator. Den verkar faktiskt super. Åtminstone såhär innan jag har dragit igång WOW och satt i de två extra gigabite RAM som skall in. Det är lite som skall fixas, men det ordnar sig alltid. Någon gång sådär...

Nej, vet ni, skall nog ringa H och sedan försöka få igång WOW. Eh, spännande!

Inga kommentarer: