måndag 17 november 2008

Veckans mest...

... irriterande!

Små fjortistjejer som sitter på bussen vid elvatiden och synar en från topp till tå. Som sitter där och fjortistuggar på sina små rosa fjortisgummin. De tror det är skitcoola för att de lyssnar på en låt av System Of A Down på högsta volym på en taskig mobiltelefon. För de lyssnar bara på en låt, under hela bussresan och ser skitcoola ut. Egentligen är de inte coola, utan bara fjantiga. De sitter där med sina skitiga skor på sätena och kollar konstigt på de äldre damerna som stiger på. För de verkar inte hysa någon som helst respekt för andra människor.

På den där bussen fanns bara de, och inga andra. Jag irriterar mig något enormt på detta. Kanske beror det på att jag aldrig har varit sådan, jag har alltid respekterat andra människor i min närhet och varit trevlig.

Fan, det stör mig!

Inga kommentarer: