söndag 9 november 2008

Rövknullarhelvete!

Jag visste väl det, att det skulle krångla någonstans. Skall sitta ensam här hemma till klockan vem fan vet när. Vill bara att H skall komma hem nu, men tydligen var det "svårt" att hitta tåg... Jag hittade ett, men tydligen inte dem. Verkar inte det lite skumt kanske?

Är så jävla sur nu bara. Sur och trött på helgen, den ensamma jävla helgen! Ingen hör av sig, och jag har ingen att höra av mig till. För det är så det är, när man inte har några vänner knappt (F är min "enda", inte så enda faktiskt, vän här i stan som jag kan umgås med). Sedan vågar man liksom inte ta kontakt, för egentligen vet man inte riktigt om den andra skulle våga säga ifrån, om han/hon inte ville ses. Och skulle denna våga, ja, då skulle man känna sig dissad.

Längtar verkligen till en ny stad där jag får träffa nya människor och kanske binda relationer. Här vet alla vilka alla är, det funkar inte att skaffa nya vänner för den här stan är så jävla full med skit. Jag har tur som ens har en pojkvän i den här stan, så full med skit och lögner är den! Alla snackar skit om alla och aldrig tar det slut på smörjan.

Jag är så jävla trött på skiten!

Inga kommentarer: