tisdag 4 november 2008

Skoltrött & längtar

Sitter i skolan. Ensam. Vet faktiskt inte var F håller hus, hon verkar inte kontaktbar åtminstone då hon inte svarar på mitt SMS. Vi är i alla fall inne på andra lektionen, svenska b, och jag skall skriva klart mitt PM till det muntliga nationella provet. Skulle inte direkt påstå att det går briljant framåt, för allting i mitt huvud har tagit ledigt.

Det enda jag egentligen har ro att tänka på, det är att få komma hem till H efter skolan och gosa. Det känns som ett riktigt ultimatum faktiskt. Och jag längtar. Har gjort ända sedan... ja, sedan vi träffades sist! Det är precis som om jag bara saknar honom mer och mer och mer, och blir mer och mer och mer kär i honom. Den underbara känslan!

Hur som haver, vi får väl hoppas på att F dyker upp i skolan. Annars får jag leta någon annan att käka lunch med. Så tråkigt att hon inte är här då!

Nåja, skall väl fortsätta skriva mitt PM och tal. Jag orkar inte!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh tack, tusen tack för din kommentar! Det värmde verkligen. Vi får kämpa på i skolan :) Kram