söndag 2 november 2008

Söndagsmorgon, gud vad underbart...


Bitchin'!

Jag är inte så kaxig när jag vaknar och det känns som om jag lider av bakfylla numero två. Är så trött att det känns som om jag skall somna vilken sekund som helst igen, det vore åtminstone förbannat skönt.

Skall väl så småningom duscha och göra mig i ordning. Idag bär det ju av till H och sedan Factory Outlet i Vingåker. To bad att jag inte har några cash, men lika bra är väl det kanske.

Skall göra mig i ordning nu, har inget mer att skriva. Hörs lateeeer!

4 kommentarer:

Nenne Kay sa...

Gud va du är snygg människa! :) vart hitta du det där söta diademet?

Elfridiskt sa...

Tack människa! Det där diademet köpte jag på Kosmetix här i stan (typ som Glitter i övriga städer, om du inte redan visste). Finns nog i fler butiker. Kolla Glitter först! 40 spänn, som hittat! :D

Nenne Kay sa...

Ah (I) Glitter känner jag till minsann :] får kolla inne i västerås imorrn då! :D

Elfridiskt sa...

Ja, det får du verkligen! :)