lördag 29 november 2008

Det verkliga, vettiga livet

Gårdagen var en väldigt stor dag för mig och för världen. Jag tog nämligen ett verkligt kliv ut i livet och blev bidragsgivare till Greenpeace. Blev haffad av en kille nere på stan igår som så gärna ville ha med mig. Han ställde massvis med frågor, och varje svar jag gav överensstämde med Greenpeace värderingar.

Jag har nog egentligen tre stycken organisationer som jag tänkt gå med i sedan länge:
  • Greenpeace (CHECK!)
  • Amnesty International
  • Världsnaturfonden
Dessa tre organisationer tycker jag är värda att bidra till. Jag skall lägga upp värderingar varför just dessa tre (och vad jag tycker om bidragsgivning rent allmänt) någon gång framöver. Hinner inte just nu, det är ju för tusan alpint (storslalom) på TV!

Hörs mer senare!

Inga kommentarer: