måndag 3 november 2008

Grått och trist och daskigt

Första skoldagen efter lovet, den gick väl som smort antar jag. Men ja, det var tråkigt och jag blir helt förstörd när jag sitter där i skolbänken. Det känns så tråkigt och grått i livet, under just dessa skoldagar.

Efter skolan åkte jag upp till Willys med mami och syrran, var ju tvungen att köpa hårfärg. Jag har redan utväxt, och det var inte alls länge sedan jag färgade mitt hår! Tog en litet ljusare nyans den här gången, inte sådär starkt röd, men en ljusare brun med rött i. Whatever, får inte fram det jag vill.

Sedan råkade vi som av en slump hamna på Intersport, där jag hängde undan en jacka som jag hämtat nu ikväll. Skall försöka fixa fram en bild till senare ikväll. Fick den av mamma och pappa efter gårdagens diskussioner gällande mina övriga jackor, som alla är antingen för små eller för tunna. Ingen lång process att skaffa en ny precis.

Nu skall jag gå ut och prova jackan, se om den håller värmen. Skriver mer senare, hoppas jag.

Inga kommentarer: