fredag 21 november 2008

Gå in på min syrras Myspace

Nu är det som så, att min lillasyster Karolina har gjort en helt egen låt. Om familjen och livet. Nu när hon har lagt ned sådan tid på denna låt, spelat in den och lagt upp den, och fixat fram en sådan enormt bra produkt tillsammans med Filip, tycker jag faktiskt att ni kan stötta genom att gå in och lyssna. Kommentera, ge kritik! Filip är dessutom en grym rappare, så gå in och lyssna för tusan! Det är inte waste of time, tvärtom!

http://myspace.com/karolinairene

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sjukt underbar röst! Otroligt talangfullt att skriva sina egna låtar oxå! Det gillas! :D

Elfridiskt sa...

Ja, hon är grymt duktig och jag är extremt stolt över henne. :)

Nenne Kay sa...

Ja om detta varit min syster hade jag nog varit lika stolt :) hon hade ju en fin röst!