fredag 21 november 2008

Home, sweet home!

Okej, okej, då var man äntligen hemma från Stockholm. Hur skönt som helst. Fast jag måste medge att det ändå har varit en rätt skön dag, eftersom vi ju sluppit allt vad plugg heter (fast ändå inte eftersom SACO-mässan är en samlingsplats som pågår i två dagar för att människor skall få ta del av information om högskolor, universitet o.s.v.).

Jag och F har strosat omkring på mässan. Svettats bland alla svettiga människor, för fyfan vad varmt det blir där inne alltså! Vi irrade omkring mest överallt skulle jag tro, vet inte hur många kataloger med högskoleutbildningar i olika kommuner jag fick med mig hem. Skulle väl tippa på över tio i alla fall, plus x antal småbroschyrer.

Ikväll blir det bara Idol och pizza in my house med F och lillsyrran. Alla verkar partykåta idag, jag är bara trött och vill chilla. Så det kan va'!

Inga kommentarer: