onsdag 12 november 2008

Veckans mest...

... korkade inlägg!

Jag tänkte att jag skulle börja med en ny grej som jag kommer kalla "veckans mest...". Det kan innebära allt från korkade inlägg till, ja, vad fan som helst! Känner att jag behöver köra med någon typ av "dissa eller älska"-grej.

Men här är i alla fall veckans mest korkade inlägg:

http://curlyzoe.blogspot.com/2008/11/allt-tjat-om-blondinbella.html

En liten tjej i någon håla som är alldeles för trångsynt för att det skall vara nyttigt. Påstår att män har rätt att våldta kvinnor då de är lättklädda (och fan vad jag avskyr sådana påstående!). Gnatar och tjatar dessutom om Blondinbella som om hon vore hemligt förälskad i tjejen. Klagar på att hon får den uppmärksamhet hon får och tycker även att "hon borde lämna plats åt andra som faktiskt är bra på att blogga". Ja, jo, hon står ju inte först i kö precis. Särskrivning och konstans negativitet är ingenting som lockar.

Men då tänker ni "men nu är ju du negativ... blablabla *kräk*". Jodå, det är jag faktiskt. Men konstant, nja?

Okej... det kan knappt bli värre än så!

2 kommentarer:

Nenne Kay sa...

Oh! Sånt här gillar jag!

Var in och läste hela inlägget och såg även din sjukt klockrena kommentar, haha. Passade också på att skriva nån rad där.

Riktigt, riiktigt korkat.

Elfridiskt sa...

Jag fick ståpäls när jag läste hennes blogg, för jag blev så jävla förbannad.