onsdag 19 november 2008

I love grillade grönsaker

Nu är jag trött! Mitt huvud står helt och hållet still efter dagens alla händelser. Först var det skola, sedan rakt ned på stan för att köpa garn till en halsduk som jag själv skall skapa, hem för att börja skapandet, in på internet och hitta kamera och sedan for det av till teatergruppen.

Det hände inte speciellt mycket under träffen idag. Det for bara vilda diskussioner genom hela lilla rummet, och jag fick ont i huvudet. Jag vet faktiskt inte ens om det var speciellt intressant. Försökte delta, men det gick ju inte vidare värst för någon syl i vädret fick man ju inte precis med de där två nissarna. Så kvällen gav egentligen inte speciellt mycket, förutom åtta stycken intervjufrågor till våra presentationer som skall finnas på hemsidan. Jag lovar att linka så fort hemsidan är färdig! Just nu är den faktiskt under enorm ombyggnad.

Nu skall jag käka och längta efter morgondagen, då jag får träffa min älskling igen.

Inga kommentarer: