torsdag 6 november 2008

Playa Del Sol och pebban

Skoldagen gick bra. Var effektiv som in åt helvete. Lämnade in en uppsats, skrev klart en annan som jag fick på lektionen och gjorde ännu en uppgift. Allt i historia c. Nu har jag åtminstone lyckats komplettera ett ämne. Ett ämne där jag låg efter som tusan innan, men som nu känns lugnt. Ni skall bara veta hur otroligt befriande detta faktum är.

Sitter just nu och ser på Playa Del Sol och dricker pepsi med H. Eller ja, han ligger och halvsover medan jag skriver i bloggen. Ni vet, jag "nördar" när jag sitter vid datorn, som han uttrycker det.

Men Playa Del Sol är lätt den bästa svenska komediserien någonsin. Skulle faktiskt vilja påstå att den kickar Svensson Svensson rätt hårt. Gud, vilken antisvenne jag är nu, när jag säger så. Det är liksom verkligen att gå emot sin natur, att trycka ur sig någonting sådant. Men vad fan, Playa Del Sol är bäst!

Måste fan gå och duscha, jag har längtat efter det hela dagen nu.

Inga kommentarer: