lördag 15 november 2008

I've got myself an hangover

Klockan är 16.21 och jag mår bra efter litet frisk luft, fotografering och wienerbröd. Gårdagen däremot, när jag kom hem efter att ha blivit skjutsad av H och Svensson, då mådde jag verkligen piss! Det var inte nådigt vad jag kastade upp. I morse när jag gick upp, vid klockan åtta, då mådde jag också piss. Lyckades däremot låta bli att spy en jävla flodfors.

Förresten! Dagen har faktiskt inte bara inneburit skit. Jag har börjat prata med mamma och pappa om julklapp/födelsedagspresent; en Nikon D40. Det lutar verkligen åt att jag kommer få en! Jag har alltid drömt om att få äga en systemare, och nu kan drömmen faktiskt bli sanning. Såg skitsnygga bilder på internet förut som var tagna med en Nikon D40, så jag är inte ett dugg orolig för att den inte skall hålla klassen.

Äger du en Nikon D40? Berätta gärna någonting om den då! Det kan vara för- och nackdelar.

1 kommentar:

Lina sa...

ey, jag har en sån! och den är jättebra för mig som inte är så kunnig ännu, väldigt förlåtande. blir alltid bra bilder, hur man än gör :)