lördag 1 november 2008

Festfredag & limpiercing

Vi öste igår, jag, M, syrran och F. Som fan öste vi! Vi öste så pass att vi snart hade tre störda smålänningar i F:s lilla etta på typ 40 kvadratmeter. Så snart var vi nio pers i hennes lägenhet, för vi hittade två trevliga tjejer på torget också som M kände. Det var kul som fan!

Men snart spårade det ju ur, för killarna började ta av sig till bar överkropp. Och då hade det ju gått lite för långt. Jag bara garvade och garvade, visste inte vad jag skulle göra. De var så förbannat pinsamma! Trodde de var bodybuilders, men såg ut som ett par jävla vandrande pinnar bara. Inga muskelknippen precis. Så det var bara pinsamt för dem och sjukt underhållande för oss!

En av killarna frågade om han fick smaka på min "otroligt snygga piercing". Då blev jag bara så full i skratt och samtidigt arg att jag puttade bort honom från fotöljen där jag satt. Shit! Varför skall killar alltid limma på mig så fort jag är ute en fredagkväll, när de får syn på min ring i läppen? Det händer tammefan varje gång jag är ute, och jag skämtar inte! En gång hånglade en kille upp mig (ja, jag var singel då) på grund av den där jävla piercingen! Förra helgen var vi ute och strosade sent på kvällen efter F:s födelsedagsfirande och besök på Picasso, då träffade vi på ett par killar som givetvis skulle kommentera. "Ah, fan vilken snygg piercing du har!"

Jo, tack, det har jag inte hört förr, lim lim lim!

Till och med i Grekland när jag och H var ute och gick, fick jag kommentarer från två grekiska hunkar att "den var fucking nice". Blev ju tokröd i ansiktet och visste verkligen inte vad jag skulle säga! Vad gör man egentligen?

Vad fan, skall skaffa en ring som det står "upptagen" på. Kanske det är så man gör? Nåja... piercing, bittersweet.

Inga kommentarer: