lördag 22 november 2008

Hur fan gör man?

Jag känner verkligen för att göra någonting nytt med min blogg. Det kan handla om att skapa en ny header eller komma upp med ett nytt ämne. Min blogg känns tråkig liksom. Jag själv är extremt trött på den!

Jag har verkligen inga idéer eller kreativitet i bagaget. Vet faktiskt inte riktigt hur jag skall gå till väga, för jag vill ändå komma upp med någonting nytt. Någonting nytt som kan vara av betydelse eller någonting litet mer skönstämt. För jag är faktiskt ingen torris, jag är faktiskt rätt skön! Om Elvis själv får välja...

Nu gäller det att få igång tankeverksamheten. Det är ingen lätt match, men jag skall nog vinna den... ehe, kanske. Borde man prata med sin extremt konstnärliga, kreativa pojkvän om detta?

5 kommentarer:

Nenne Kay sa...

Lite färgsprak vore ju inte skada i din snövita internet plats :) dock är ju istället för blogg och beskrivning bilden lite klaschig! men come on :D man får våga lite.

Anonym sa...

Mera bilder skulle vara kul! :)

Elfridiskt sa...

Nenne: Ja, jag vet. Fast jag är liksom mer stilren av mig, vet inte varför. Jag gör gärna mer färgglada headers och så vidare, men text och sånt föredrar jag att ha i en eller två färger. Men jag kanske ger det ett försök! ;)

Emma: Ja, jag skall ju förmodligen få en systemare så då lär det komma upp lite fler bilder än vad det kommit ännu. Hoppas, hoppas!

Anonym sa...

Oh, hoppas du får en i så fall. Du kommer tycka att det är sååå kul :D

Elfridiskt sa...

Emma: Ja, det är jag helt övertygad om :)