söndag 23 november 2008

Åh, jävla pajas!

Åh, varför har jag drömmar? Jag känner mig verkligen helt värdelös när jag sitter här nu på morgonen och kollar in andras bloggar. Det finns ju verkligen hur många som helst där ute, som är så jävla skickliga på det de gör! Det jag framförallt tänker på är alla dessa fotobloggar. Varför kan inte jag få ha turen att äga en systemare, öva på att fota som fan och bli riktigt bra?

Jag vill! Jag har en sådan brinnande kreativitet inom mig som aldrig får ge sitt utlopp. Just nu är det inte den skriftliga biten som tilltalar mig, som det alltid har varit, utan istället den delen av min fantasi som kan uttryckas i bilder.

Jag lovar att om jag får en systemkamera (Canon EOS 1000D) då skall ni få se bilder tammefan varenda jävla dag! Skall ösa in bilder. Jag tror nämligen att det är mitt område, den här fotografiska och skriftliga biten.

Tomten, du vet vad jag önskar mig! Jag skulle bli fulländad så det vore nog och litet till.

2 kommentarer:

Nenne Kay sa...

Jadu Ellie, jag kan ju säga att det är riktigt nice ibland, speciellt när man får såna häraa snilleblixtar, och kreativiteten flödar. Då när man får till bilderna blir man överglad och stolt känner man sig :)

ja får önska en kamera till dig från tomten :D

Jag själv önskar mig ett större och lite proffsigare objektiv så ja kan få leva ut alla mina drömbilder.

Blir helt extas när jag får se såna här riktigt feta kameror med tillbehören. Man blir glittrig i själen :D

Anonym sa...

Hej hej!

Kul att du gillar bilderna. Jag har en Canon 450 D. Rekommenderar den å det varmaste. Är upp över öronen förälsakad i den. Blir helt underbara bilder.

Ha en härlig kväll!