torsdag 27 november 2008

Migränanfall är högst populära

Jag är trött. Så himla trött, men ändå utvilad. Det är en konstig känsla.

Vaknade i natt/i morse, vid klockan fyra, av att H ville gå ned och sova nere i källaren. När jag då vaknade hade jag en otrolig huvduvärk och svårt att somna om. Den höll i ända in på morgonkvisten, när jag skulle gå till skolan. Lyfte huvudet från kudden och kände den oändliga smärtan. Jag orkade inte! Kunde inte gå till skolan med det där huvudet.

Nu känns det bättre, tack gode någonting!

2 kommentarer:

Erik Ståhlberg sa...

mikael andersson tyckte att vi borde känna till varandras bloggar för vi spinner visst på samma tema vad det gäller bloggnamn och så :)
du har en bra blogg, tjejen!

mvh kulturfascisten!

Elfridiskt sa...

Men gud vad himla trevligt! :) Danke schöön!