lördag 30 augusti 2008

Videblogga?

Jag funderar starkt på att börja videoblogga lite här, nu när jag har skaffat nytt och allt. Jag tog även upp det på min förra blogg, om jag skulle göra det eller inte. Det blev aldrig av, men ikväll när jag satt på balkongen slog det mig återigen att jag kanske skulle börja göra det. På riktigt liksom, inte bara snack. Först måste jag bara tänka igenom saken. Jag vill ju inte att dessa videobloggar skall bli allt för ointressanta.

Det skulle kanske ge er en bredare syn på mig. Hur jag ter mig in real life. Hur jag ser ut och hur jag pratar, vad jag har att säga. Jag kanske skulle utveckla dagens videobloggning och ta upp lite saker, inte bara vad jag har gjort under dagen liksom.

Hur låter det? Det är meningen att ni skall svara på frågan, inte bara läsa den.

Vad fan, kanske det kan bli mitt projekt? Haha? Att ta upp lite samhällsfrågor genom inspelning, kanske göra en kul grej av det hela. We'll see, we'll see!

Inga kommentarer: