måndag 25 augusti 2008

Åh, jag är sjukt trött!

Dagen känns så lång just nu. Vill egentligen att klockan skall bli typ 23.00 så jag kan få prata med H och sedan hoppa i bingen, för jag är så otroligt trött. Helt utpumpad! Förstår ni hur illa det egentligen är? Med tanke på att detta är första dagen i årskurs 3. Har väldigt svårt att tänka mig, att det inte kommer bli värre än vad det var idag. En easy-going dag har fått alla muskler i min kropp att ge upp. Är det här "the end" texten dyker upp, månne?

Trots att denna dag har trasat sönder mig redan ser jag fram emot att få vara trea. Jag får ju läsa så många nya kurser!
  • Religion A
  • Religion B
  • Engelska B
  • Engelska C
  • Svenska B
  • Historia C
  • Formgivning
  • Staden och framtiden
  • Filosofi
  • Psykologi
  • Projektarbete
Spännande värre, va? Jag är ju som känt en överambitiös liten kvinna, så för mig är det himmelriket jag anlänt till. Jag är till och med så ambitiös att jag har 50 kurspoäng för mycket och på det även funderar att köra Cambridge Advanced English.

Nej, nu skall jag sätta mig ned och andas en stund. Sedan är det dags att ta itu med första läxan; uppsats i engelska B (träning inför nationella provet i writing).

Vad mycket ni fått veta om min överlag värdelösa dag.

Inga kommentarer: