lördag 30 augusti 2008

Videblogg #1



Jajamänsan, här har ni min första videoblogg förhoppningsvis, om det inte uppstår något typ av fel. Såg själv att videon blev lite mörk, men till nästa gång skall jag försöka fixa en liten light up. Jag får stå för ljuset.

Märkte att jag drar mig i örsnibben och kliar mig i nacken, tuggar även frenetiskt på mitt tuggummi och har värsta chillfrisyren; men där har ni mig.

Jag vet inte om man kanske måste höja ljudet för högtalarna lite, pratade så tyst. Kändes det som åtminstone. En sak är säker; man måste ha mycket tid att ta för sig av om man skall videoblogga. Först skall det filmas, sedan skall den laddas upp här också. Det tar sin egna lilla tid! Men det skall inte få stå i vägen för min och kamerans relation, no no!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Aw :> va sött! Jag tänkte också göra en liten videoblogg men det gick inte att få in på den här dumma dumma datorn ;D

Fortsätt för det där va skojsigt!

Elfridiskt sa...

Gick det inte? :O Jag filmar med min digitalkamera, det fungerar skitbra. Förutom den här första videon då, som blev helt mörk. Men det berodde snarare på att jag satt vid fönstret än kameran.

Ja, jag skall försöka fortsätta! :)

<3

Nenne Kay sa...

Nejdu, den vill inte öppna sig när jag försöker hitta den på kameran. Dumma medeltida kamera :'<

Hihi, jamen så bra :D det ser jag fram emot serry!

<3

Elfridiskt sa...

Åh, då kanske det är dags att investera i en ny då. ;) Haha! Du är så söt Nennisch!

:) <3