torsdag 28 augusti 2008

Guten morgen!

Åh, vilken vacker, mulen morgon jag vaknat upp till! På schemat idag står historia c, svenska b och psykologi. Två nya kurser med andra ord. Spännande!

Förresten, när jag skrev upp för några dagar sedan vilka kurser jag läser, så glömde jag nämna svenska c som börjar efter höstterminen. Jag har verkligen inte hängt med alls i svängarna för en del kurser kommer ju som rena frågetecken.

Jag sov hur som helst som en stock inatt. Det behövdes kan jag säga, för tröttare än vad jag har varit nu under veckan får man fanimig inte vara.

Gud, jag är så jävla virrig nu. Får inte skriva blogg då, det resulterar bara i hemskheter.

Snart går min buss. Bloggar förmodligen inte på hela dagen då jag och H skall på bio efter skolan. Sedan blir det hem för att sova.

Puss!