lördag 30 augusti 2008

Jag fryser

Jag tror närmare bestämt att hösten är på väg med sina stormsteg. Värmen har förändrats dramatiskt på bara några veckor. Idag fryser jag utomhus, det gjorde jag inte för ett tag sedan. Då skulle man istället svettas och pinas. Nu kommer den obehagliga gåshuden på besök istället.

Men jag gillar hösten! Det är en riktigt skön årstid faktiskt. Naturen är underbar och kylan sådär lagom behaglig med en passande jacka. Färgerna och vyerna förändras betydligt till någonting så mycket mer harmoniskt.

Man kan ligga inne med älsklingen och se en film. Mysa ned sig i sängen och sno varandras värme. Sova länge på höstlovet vecka 44, så är det bara!

Men i år älskar jag hösten så mycket mer, för vi drar ju till Grekland om inte ens en månad. Jag längtar livet ur mig!

Inga kommentarer: