lördag 30 augusti 2008

Ajabaja!

Vet ni, jag kan inte predika om rökning längre. För som det verkar nu så har jag faktiskt fastnat i fällan själv. Det var då fan att jag skulle växa upp, börja festa och umgås med folk. Eller hur? Nejdå, men skämt å sido.

Men jag skall inte låta detta bli ett beroende. Så långt får det bara inte gå. Dels för att jag inte har pengar till cigg och sedan därför att det helt enkelt inte är bra. Inte det minsta bra. Men idag kan jag faktiskt känna skillnad på cigaretter; Right menthol 100's är rätt äckliga och starka medan Corner menthol är billiga och smakar mycket mindre starkt.

Stört skrämmande!

Sitter just nu och bara väntar på att kvällsmiddagen skall bli färdig. Jag och lillsyrran har joxat ihop lite fyllda paprikor, bakad potatis och tzatziki. Visst är det väl lockande?

Det är väl vad jag har att se fram emot ikväll.

Och just det; Chris Brown - Forever ÄR party.

Inga kommentarer: