onsdag 27 augusti 2008

En tragisk person

Åh nej! Nu sitter jag här hemma och deppar ihop igen. Ikväll är jag, som jag kanske oftast egentligen är, en ensam och tragisk person. Vet inte vad jag skall göra åt mig själv och min situation.

Sedan har jag världens projektnoja! Att gå i trean och vara absolut fantasilös är bara skit just nu. Kan verkligen inte få fram en enda idé till mitt projekt. För stunden har jag bara kottdjur i huvudet; man tar en kotte och gör ben/huvud av tändstickor. Väldigt kreativt, don't you think?

Där tar min fantasi semester.

Men det får väl bli någon extremt tråkig uppsats eller efterforskning. Jag verkar ju inte vara den som är kapabel till mer än så, tyvärr. Ibland tycker man inte om vad man är, så är det bara.

Vad skall ni göra under projektet?

Inga kommentarer: