fredag 29 augusti 2008

Det känns lite bättre nu



I've got a crush on Adidas!

Alla vet att en kvinna lätt för tillfället kan döva sin deprimerande situation med lite shopping. Precis det medlet tog jag till idag. Mamma kom hem med en jacka från Inter Sport och syrran fick hem sin skinnjacka hon haffat in på Blocket, så jag kände mig lite undanknuffad ur flocken. Därför tog mamma och pappa med mig upp till I.S för lite förnying.

Så jag köpte två Adidas. Jag har alltid älskat denna modell och har under sommaren spejat på just dessa två tröjor. Dreglat nästintill. När vi kommer upp till I.S är det massvis med rea; och på just dessa två plagg var det halva reapriset. Det fiffiga är att bild numero ett och numero två är samma tröja; man vänder den bara ut och in efter behov och färgkänsla.

Betalade för dessa två plagg: 525 kronor. (1400 tillsammans ordinarie pris)

Tack mamma och pappa!
Nå, vad tycks?

Inga kommentarer: