fredag 29 augusti 2008

ÅH! Jag är inte menad att vara

Gud vad jag skäms just nu! Dessutom känner jag mig så jävla arg och besviken på mig själv. Missade nämligen min klipptid idag. Hade kollat på fel lapp; mammas tid vid 15.30 en annan dag som jag trodde var min idag. Min egentliga tid var vid 13.30, tror jag? Så jag känner mig jätteledsen, för det var det enda under hela helgen som jag hade att se fram emot.

Dessutom känner jag mig så förbannat ful i huvudet! Behöver verkligen klippa mig, och gud vet hur lång tid det tar innan jag får tid nu. Sussie, som min frisör heter, hade dåligt med tider framöver men skulle ringa mig så fort hon fick ett återbud. Hon är väldigt snäll och det är ju fan pinsamt att jag lät henne sitta där och vänta. Inte med mening såklart, men det är ju likförbannat jobbigt.

Så ja, helgen kommer förmodligen bli skit för jag har ingenting att göra, inga pengar att göra någonting för heller. Livet är dött nu. Kan se fram emot söndagen åtminstone, då får jag träffa H som vanligt.

Det här blev väldigt självdestruktivt; men så kan det vara ibland.

Inga kommentarer: