måndag 25 augusti 2008

Jag ser ljuset...

Snälla, låt de här timmarna som är kvar innan H lyfter luren och slår in mitt slitna nummer gå fort. Är så trött att mina fingrar faller ur händerna på mig. Böjs och går av när jag pressar tagenterna för att bilda ord. Ord till er, mina forna vänner, mina nyupptäckta och de jag inte ens har vetskap om.

Hur som helst så fixade jag engelskauppsatsen. Enligt mig blev den riktigt lyckad, så vi får hoppas på att jag och min lärarinna delar samma känsla. Lyckades knåpa ihop till ett hårsmån från ett A4, dataskrivet. Det kändes riktigt skönt då jag tvivlade på om jag ens skulle få ihop till ett halvt.

Härliga händelser, fer sure!

Jag orkar, som ni kanske märker, inte ens skriva ordentligt idag. Skulle jag egentligen bara upplysa er om att jag lever? Jag vet ju knappt ens om jag gör det längre...

Död åt alldeles för långa dagar.

Inga kommentarer: